Thursday, August 4, 2011

Elly Mazlein dalam' Perempuan di penghujung Ramadhan'(shooting di Surau Al Hidayah Tmn Sunway Batu Caves)

Pengarah muda M Hitler Zami sedang mencari posisi yang sesuai untuk  scene Elly berdoa didalam surau.

Elly tidak lokek apabila wajahnya di rakam dengan kamera ku sebaik sahaja penggambaran selesai


Aku juga turut ambil kesempatan bergambar. Alamak!!! gaya aku tu macam nak nyanyi nasyid la pulak.

Hero Pemuda Tmn Sunway ni dengar ceritanya peminat setia Elly sejak dari dulu lagi..

He..he dah lama hero ni bercita-cita nak ambil gambar bersama..sori aku tak tahu mcm mana nk tegakkan gambo ni..
4 Ogos 2011- Surau Al Hidayah sekali lagi di jadikan lokasi untuk shooting selepas telemovie 'stanza cinta'. Kali ini tajuk ceritanya 'Perempuan di Penghujung Ramadhan' lakonan pelakon dan juga penyanyi cute Elly Mazlein. Telemovie arahan M Hitler Zami ini bakal bersiaran pada 13 Ogos 2011 didalam slot cerekarama jam 10mlm.Sama-samalah kita saksikan nanti selepas kita habis berterawih ye.Untuk mengetahui jalan ceritanya sama-samalah kita tonton nanti.Terima kasih diucapkan buat pihak Grand Brilliance terutamanya saudara Shahdan yang selalu menghubungi ku jika nak buat shooting di surauku.Mungkin satu hari nati aku boleh dapat watak bilal ke..imam ke ganti arwah M. Rajoli. Kalau watak kaki pukul..aku rasa ada ramai kat Tmn Sunway ni ..Aku tengah memikirkan skrip Ghostbuster Tmn Sunway Batu Caves..cite kelakar seram..

No comments:

Post a Comment